Офіційний сайт Степанівської селищної територіальної громади
Сумська область, Сумський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Програма соціального захисту населення на 2018 рік

  gerb

    Степанівська селищна рада

Сумського району  Сумської області

ТРЕТЯ СЕСІЯ

СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ

 

 

від  22 .12.2017 р.

смт. Степанівка

 

 

Про затвердження програми

соціального захисту населення 

Степанівської селищної ради

на 2018 рік  

        

       Розглянувши подану виконавчим комітетом селищної ради програму соціального захисту населення  Степанівської селищної ради на 2018 рік , з метою соціальної підтримки жителів  Степанівської селищної ради керуючись  ст. 26 Закону України „ Про місцеве самоврядування в Україні”.

 

Степанівська селищна рада вирішила:

 

1.Затвердити програму соціального захисту населення  Степанівської селищної ради на 2018 рік   ( додається).

2. Затвердити порядок надання матеріальної допомоги сім’ям жителів населених пунктів сільської ради,  призваних на військову службу на період антитерористичної операції до моменту їх повернення (додається).

3. Затвердити порядок надання матеріальної допомоги сім’ям померлих жителів Степанівської селищної ради працездатного віку. (додається).

4.  Затвердити порядок надання матеріальної допомоги на лікування жителям

Степанівської селищної ради.(додається).

5. Затвердити Порядок надання одноразової матеріальної допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18- річного віку   Степанівської селищної ради. 

6. Рішення чотирнадцятої сесії   Степанівської селищної ради  від 05.12.2016 р. вважати таким, що втратило чинність.

7.Контроль за виконанням даної програми покласти на постійну комісію  з питань охорони здоров’я,  освіти, культури, спорту, проблем сім’ї  та молоді і соціального захисту населення .

 

Селищний голова                                           В. О. Лукаш

Додаток 1 до рішення другої  сесії сьомого  скликання від 12 .12.2017

Порядок

надання матеріальної допомоги жителям Степанівської селищної ради,  членів родин яких призваних на військову службу на період антитерористичної операції до моменту їх повернення

1. Цей порядок визначає механізм надання матеріальної допомоги сім’ям жителів населених пунктів ради,  призваних на військову службу на період  антитерористичної операції до моменту їх повернення.

2. До членів сім’ї жителів селищної ради,  призваних на військову службу на період  антитерористичної операції до моменту їх повернення належать дружина (чоловік), неповнолітні діти , батьки, а також особи, які на час мобілізації  мешканців територіальної громади на військову службу на період  антитерористичної операції   перебували на їх утриманні.

3.Допомога сімям учасникам АТО виплачується одноразово, в сумі 1000 гривень.  

 Для отримання допомоги уповноважений представник сім’ї звертається до селищної ради з відповідною заявою.

До заяви додаються :

- копія документа, що посвідчує особу громадянина України,  іноземця або особи без громадянства ( з пред’явленням оригіналу );

- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті );

- копії документів, що підтверджують родинні стосунки ( свідоцтва про одруження, свідоцтва про народження );

- документ, що підтверджує участь особи – жителя селищної ради  у антитерористичній операції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2 до рішення другої  сесії сьомого скликання від   12  .12.2017 р

Порядок

надання матеріальної допомоги жителям Степанівської селищної ради,  на поховання в яких померлі на момент  смерті були працездатного  віку  і ніде  не працювали, або  малолітніми дітьми таких осіб.

1. Цей порядок визначає механізм надання матеріальної допомоги сім’ям на поховання в яких померлі на момент  смерті були працездатного  віку  і ніде  не працювали.

2. До членів сім’ї померлих жителів  селищної ради, які на момент  смерті були працездатного  віку  і ніде  не працювали належать дружина (чоловік), неповнолітні діти , батьки, а також особи які провели поховання.

3.Допомога виплачується одноразово, в сумі 1000 гривень.   

 Для отримання допомоги члени сімї звертаються до селищної ради з відповідною заявою.

До заяви додаються :

- копія документа, що посвідчує особу громадянина України,  іноземця або особи без громадянства ( з пред’явленням оригіналу );

- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті );

- копія свідоцтва про смерть;

- довідка на поховання;

- довідка з центра зайнятості про те що померлий на перебував на обліку;

- довідка з пенсійного фонду про те що померлий не отримував пенсію;

- довідка з реєстру, що не підприємець;

- свідоцтво про народження малолітньої дитини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                        Додаток 3 до рішення другої сесії

                                                                                                                         сьомого  скликання від  12  .12.2017

Порядок

надання матеріальної допомоги на лікування жителям

 Степанівської селищної ради 

1. Цей порядок визначає механізм надання матеріальної допомоги  на лікування жителям  Степанівської селищної ради 

2.Допомога виплачується одноразово, до  7000 гривень.  

 Для отримання допомоги мешканець селища, що потребує кошти на лікування, або уповноважений представник сім’ї звертаються до селищної ради з відповідною заявою.

До заяви додаються :

- копія документа, що посвідчує  особу, що потребує кошти на лікування (при особистому зверненні), в інших випадках - копія документа, що посвідчує  особу, що потребує кошти на лікування, та   уповноваженого представника сім’ї громадянина України,  іноземця або особи без громадянства ( з пред’явленням оригіналу );

- копії довідок про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків як заявника, так і членів сімї (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті );

- виписка з історії хвороби заявника.

3. Розгляд звернень мешканців Степанівської селищної ради здійснюватиметься на засіданнях постійної комісії «З питань охорони здоровя, освіти, культури, спорту, проблем сімї, молоді і соціального захисту населення.У разі необхідності комісія може запрошувати медичних фахівців.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                         Додаток 4 до рішення другої сесії

                                                                                                                         сьомого  скликання від  12  .12.2017

Порядок

надання одноразової матеріальної допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18- річного віку   Степанівської селищної ради 

 

 

1. Цей порядок визначає механізм надання  одноразової матеріальної допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18- річного віку   Степанівської селищної ради

2.Розмір одноразової допомоги  встановлюється КМУ  та становить 1810 грн на одну дитину.

3. Виплата одноразової допомоги здійснюється у готівковій(грошовій формі на підставі заяви та паспорта отримувача цієї допомоги.

4.У разі неотримання з будь-яких причин дитиною одноразової допомоги  в установлений строк вона може бути виплачена протягом трьох років.

5.Право на отримання одноразової допомоги для недієздатної особи має піклувальник, призначений в установленому порядку.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Затверджено рішенням трнтьої сесії сьомого скликання від 12.12.2017 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Програма

соціального захисту населення

Степанівської  селищної ради на 2018  рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Паспорт програми соціального захисту населення

Степанівської  селищної ради на 2018 рік.

 

1.

Ініціатор розроблення Програми

Степанівська селищна рада

2.

Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми

Рішення виконавчого комітету Степанівської селищної ради  «Про програму соціального захисту населення

Степанівської  селищної ради на 2018 рік.»

 

 

 

3.

Розробник Програми

Степанівська селищна рада

4.

Співрозробники Програми

5.

Відповідальний виконавець Програми

Степанівська селищна рада

6.

Учасники Програми

 Виконавчий комітет селищної ради,

7.

Термін реалізації Програми

2018  рік

8.

Перелік бюджетів, що беруть участь у виконанні Програми

Кошти селищного бюджету

Спонсорські кошти

Кошти не заборонені законом

9.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми,

всього,

у тому числі:

кошти селищного бюджету

 

 

 

 

 

317618 грн

 

 

 317618 грн

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програма соціального захисту населення Степанівської селищної ради на 2018 рік .

 

  Законодавчі підстави для виконання Програми: закони України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про соціальні послуги», «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», «Про реабілітацію жертв політичних репресій в Україні», «Про жертви нацистських переслідувань», «Про соціальний захист дітей війни», «Про основи соціального захисту бездомних осіб і безпритульних дітей», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» «Бюджетний кодекс України», Постанови Кабінету Міністрів України від 25.08.2005 № 823 «Про затвердення Порядку надання  одноразової допомоги дітяім сиротам і дітяім, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18- річного віку».

1.Загальні положення.

  Соціальний захист та гідний рівень життя кожному громадянину гарантований Конституцією України.

Достатній рівень життя, що забезпечує свободу від бідності, є невід’ємним правом людини. Це право закріплене з 1948 року Загальною декларацією прав людини, Міжнародним пактом про економічні, соціальні і культурні права, Конвенцією про ліквідацію усіх форм расової дискримінації, Конвенцією про ліквідацію усіх форм дискримінації щодо жінок, Конвенцією про права дитини та іншими міжнародними документами. 

Соціальний захист є сьогодні основним завданням соціальної політики, яка ставить за мету забезпечення прав і гарантій людини стосовно рівня і якості життя. Об’єкти соціального захисту – це особа, сім’я, їхній добробут.

Соціально-економічна ситуація, що склалася на сучасному етапі розвитку України, кризові явища у сфері економіки і фінансів зумовлюють необхідність охоплення соціальним захистом усього населення, а не лише його окремих категорій, оскільки кожна людина на різних етапах свого життя стикається з різними соціальними, економічними, політичними, правовими, екологічними, виробничими та іншими соціальними ризиками, які вона часто не може подолати самостійно.

З метою відновлення соціальної справедливості необхідно підвищити соціальні стандарти та гарантії для підтримки людей, які опинилися у складних життєвих обставинах, та створити умови для того, щоб кожна людина могла самостійно формувати стабільні, благополучні соціальні позиції для себе і своєї сім’ї.

Кризові явища та інфляційні процеси, що призвели до збільшення цін на продукти харчування, медикаменти при одночасному зменшенні реального доходу сімей стали причиною скрутного матеріального становища багатьох мешканців територіальної громади, наслідки яких вони не можуть подолати самостійно.

Вжиті державою заходи щодо підвищення соціального забезпечення окремих категорій населення не покривають додаткових витрат, необхідних для життєдіяльності громадян.

Впродовж останніх років в територіальній громаді зроблено конкретні кроки щодо стабілізації рівня життя, спрямовані на посилення адресної матеріальної підтримки малозабезпечених мешканців за рахунок можливостей місцевого самоврядування та у співпраці з громадськістю.

Враховуючи сучасні соціально-економічні умови, необхідно зберегти ті пріоритетні напрямки соціального захисту населення, які дозволяють приділити більше уваги та підтримувати життєдіяльність соціально вразливих верств населення територіальної громади.

            Зазначені факти свідчать про необхідність продовження практики реалізації стратегії діяльності у сфері соціального захисту населення.

Для забезпечення реалізації Програми  передбачається виділення цільових коштів, виходячи з фінансових можливостей бюджету Степанівської селищної ради.

З метою проведення аналізу стану реалізації  Програми здійснюватиметься щоквартальний моніторинг виконання передбачених заходів.

На території Степанівської селищної ради проживає:

  • Багатодітні сім,ї - 30;
  • інвалідів загального захворювання – 243 ;
  • інвалідів ВВв – 2;
  • АТО – 101;
  • учасників бойових дій -44;
  • учасників ВВв – 86;
  • Вдови померлих ВВв- 19;
  • учасників бойових дій на території інших держав – 18
  • сім’ї померлих та загиблих учасників ВВв  - 27
  • пенсіонери - 1877;
  • діти інваліди  – 19;
  • інваліди візочники - 9;
  • одинокі матері -71.
  • діти  - сироти – 15
  • малозабезпечені сімї-19
  • переселенці з Луганської і Донецької області- 4
  • Учасники ліквідатори аварії на ЧАЕС -16

-    сім’ї, жителів села,  призваних на військову службу, на період  антитерористичної операції .

  1. Визначення проблем, на розв’язання яких спрямована Програма.

Основними проблемами в соціальній сфері територіальної громади є:

- недостатні обсяги державних соціальних гарантій для забезпечення соціального захисту окремих категорій населення;

- недостатність фінансування заходів соціального захисту населення;

- економічна нестабільність у державі, відсутність достатньої кількості робочих місць, у тому числі невиконання гарантій щодо працевлаштування інвалідів, низький рівень доходів населення.

В умовах проведення в східних регіонах України антитерористичної операції є необхідність у наданні додаткових соціальних гарантій учасникам антитерористичної операції, членам їх сімей та членам сімей загиблих  учасників антитерористичної операції.

Збільшується кількість звернень громадян, які гостро потребують окремих видів соціальних послуг, передусім адресної грошової допомоги на лікування.. 

Зміст соціального захисту, його форми і методи є адресними, індивідуальними, адже одна людина може потребувати матеріальної допомоги як першої умови виживання. Саме тому заходи Програми поширюються на всі категорії населення територіальної громади, які опинились у складних життєвих обставинах.

Основними принципами надання соціальної допомоги визначено: адресність, індивідуальний підхід, доступність, відкритість, гуманність, комплексність, максимальна ефективність використання бюджетних коштів суб’єктами, що надають соціальні послуги, законність, соціальну справедливість, конфіденційність, дотримання стандартів якості та відповідальність за дотримання етичних і правових норм суб’єктами, що надають соціальні послуги.

Більшість об'єднань громадян складають незахищені категорії населення, які потребують зовнішньої підтримки, у тому числі й від органів місцевого самоврядування.

Це сприятиме налагодженню тісної співпраці органів місцевого самоврядування зі складовими соціальної інфраструктури територіальної громади, більш ефективному використанню бюджетних коштів, спрямованих на розв'язання визначених проблем, та активному залученню додаткових небюджетних ресурсів виконавцями соціальних проектів.

                                           3. Мета Програми

Мета програми полягає у: забезпеченні додаткових до встановлених законодавством гарантій щодо соціального захисту окремих категорій мешканців територіальної громади, вирішення невідкладних питань організаційно-правового та інформаційного забезпечення, матеріально-технічного, медичного, соціально-побутового обслуговування малозабезпечених громадян , здійснення конкретних заходів, спрямованих на забезпечення права кожного громадянина на достатній життєвий рівень, надання адресної підтримки незахищеним верствам населення, забезпечення підтримки малозабезпечених сімей, сімей жителів села,  призваних на військову службу на період  антитерористичної операції до моменту їх повернення,  соціально-правової, трудової та медичної реабілітації інвалідів, залучення до співробітництва з державними установами, недержавних громадських організацій.

4. Обгрунтування шляхів і засобів розв'язання проблеми обсягів та джерел фінансування. Строки та етапи виконання Програми

Фінансування заходів щодо виконання Програми здійснюватиметься за рахунок коштів  селищного бюджету та коштів не заборонених державою.

Видатки на виконання заходів Програми щороку передбачатимуться при формуванні показників  селищного бюджету виходячи з реальних можливостей.

З метою системного аналізу реалізації Програми проводитиметься щорічний моніторинг виконання передбачених заходів.

5. Напрями діяльності Програми

Покращення медичного та соціального обслуговування інвалідів та дітей-інвалідів; забезпечення доступу інвалідів до об’єктів громадського та цивільного призначення, транспортної інфраструктури, дорожнього сервісу, транспорту, інформації зв’язку, а також з урахуванням їх індивідуальних можливостей, здібностей та інтересів – до освіти, праці, культури, фізичної культури і спорту;

забезпечення доступності дітей-інвалідів до навчання в шкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах;

залучення інвалідів до трудової діяльності;

залучення представників громадськості до участі в реалізації прав і задоволенні потреб інвалідів, поліпшення умов їх життєдіяльності;

підвищення рівня поінформованості населення про особливі потреби інвалідів, формування поваги до їх прав, особистості та гідності.

Категорії громадян, на яких поширюється дія Програми:

особи з обмеженими фізичними можливостями, учасників бойових дій на території інших держав ,  інваліди війни та учасники бойових дій, громадяни похилого віку, яким виповнилося 100 і більше років, багатодітні сім’ї, чорнобильці,громадяни похилого віку, сім‘ям жителів селища,  призваних на військову службу на період  антитерористичної операції до моменту їх повернення.

6. Заходи Програми соціального захисту населення   Степанівської селищної ради на 2018 рік

з/п

Перелік заходів Програми

Строк виконання заходу

Виконавці

Джерела фінансування

Орієнтовні обсяги фінансування

(вартість), грн., у тому числі

Очікуваний результат

2018рік

 

 

 

1

2

3

4

5

6

 

9

1.

Спияння у проведенні  диспансерних оглядів інвалідів та громадян похилого віку.

Постійно

Фахівці Сумського районного центру ПМСД смт.Степанівки

Коштів не потребує

 

 

 

2.

Забезпечення  реалізації права на освіту осіб з обмеженими  фізичними можливостями у ДНЗ та ЗОШ

постійно

Керівники навчальних закладів

Коштів не потребує

 

 

 

3

Виявлення дітей – інвалідів, які не навчаються, організація їх навчання та виховання

постійно

Адміністрація ДНЗ виконком селищної  ради

Коштів не потребує

 

 

 

4.

Проведення роз’яснювальної  роботи  серед роботодавців щодо переваг збереження існуючих та створення  додаткових робочих місць для інвалідів

постійно

Виконком селищної ради спільно з центром зайнятості

Коштів не потребує

 

 

 

5.

Вжиття заходів щодо систематичного медичного обслуговування працюючих осіб з обмеженими  фізичними можливостями

постійно

Лікарська амбулаторія смт Степанівка Сумського району Сумської області;

 

Коштів не потребує

 

 

 

6.

Створення  умов для вільного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів соціальної інфраструктури

постійно

Підприємства, підприємці селищної ради

Кошти підприємців

 

 

 

7.

Організація культурно – масових  заходів (день похилого віку, день інваліда, святкування Дня Перемоги) для осіб похилого  віку, інвалідів та учасників ВВв та осіб з обмеженими фізичними можливостями

постійно

Виконком селищної ради

Кошти не заборонені законом

 

 

 

8

 Надання  пільг  по сплаті  за харчування , дітям – інвалідам, малозабезпечені сімї, діти позбавлені батьківського піклування

У разі потреби з урахуванням норм законодавства

Виконком селищної ради

Селищний

бюджет

 

 

 

9

Виявлення  та подання  своєчасної  інформації до Сумської РДА щодо  осіб похилого віку яким виповнилося 100, 90 і більше років

постійно

Виконком селищної ради

Коштів не потребує

 

 

 

10

Виявлення та надання допомоги сім’ям, жителів села,  призваних на військову службу на період  антитерористичної операції до моменту їх повернення.

2017 – до часу повернення

Виконком селищної ради

 

Селищний

бюджет

5000 грн. (1ч.*1000 грн.)

 

 

11

Надання  натуральної допомоги   ветеранам війни учасникам бойових дій

До свята дня Перемоги

Виконком селищної ради

Селищний бюджет спільно з підриємцями селища

2000

(1ч.*2000 грн.)

 

 

 

12

Надання допомоги учасникам АТО

До свята дня Захисника України

(Покрова)

Виконком селищної ради

Селищний бюджет спільно з підриємцями селища

(110ч*300 грн)=

33000

 

 

13

Надання одноразової матеріальної допомоги учасникам АТО, яким встановлено статус «Інваліда війни»

Поліпшення житлово-побутових умов проживання

Виконком селищної ради

Селищний бюджет

(1ч*7000грн.)=

7000

 

 

14

Надання пільг(знижки)  25% на житлово-комунальні послуги ІЗЗ 1 групи (зір, хребет) та почесним донорам онкохворим дітям

Житлово-комунальні послуги

Виконком селищної ради

Селищний бюджет

10938

 

 

15

Відшкодування витрат пов’язаних з наданням пільг на послуги зв’язку(абонентна плата за квартирний телефон) окремим категоріям громадян

Послуги зв’язку

Виконком селищної ради

Селищний бюджет

19262

 

 

16

Виплата матеріальної допомоги  на поховання сім’ям  в яких померлі на момент  смерті були працездатного  віку  і ніде  не працювали, та тих від яких відмовились рідні та близькі

У разі потреби

Виконком селищної  ради

Селищний бюджет

(8 ч*1000 грн.)=

8000

 

 

 

 

17

Виплата матеріальної допомоги до Дня інваліда  

До дня інваліда

Виконком селищної  ради

Селищний бюджет

(19+9)*300

8400

 

 

 

18

Виплата матеріальної допомоги на лікування

У разі потреби

Виконком селищної  ради

Селищний бюджет

107600

 

 

19

Виплата матеріальної допомоги до Дня вшанування  учасників бойових дій на території інших держав

До дня вшанування  учасників бойових дій на території інших держав

Виконком селищної  ради

Селищний бюджет

18*300

5400

 

 

20

Виплата матеріальної допомоги громадянам, які постраждали  від наслідків Чорнобильської катастрофи

До дня Чорнобильської трагедії

Виконком селищної  ради           

Селищний бюджет

16*300

4800

 

 

21

Виплата одноразової матеріальної допомоги  громадянам, які є учасниками ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи 1 каттегорії,

До дня Чорнобильської трагедії

Виконком селищної  ради           

Селищний бюджет

4ч. *2000=

8000

 

 

22

Надання натуральної допомоги ветеранам війни, учасникам бойовиї дій, учасникам АТО (забезпечення дровами)

У разі потреби

Виконком селищної  ради

Селищний бюджет спільно з підприємцями селища

10000

 

 

23

Виплата одноразової матеріальної    допомоги членам сімї жителів Степанівської селищної ради  на поховання   учасників АТО

 

У разі потреби

Виконком селищної  ради

Селищний бюджет спільно з підприємцями селища

10000

 

 

24

Надання одноразової матеріальної допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18- річного віку   Степанівської селищної ради 

 

Протягом

року

Виконком селищної  ради

Селищний бюджет

1810*2

3620

 

 

25

Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги

Протягом

року

Виконком селищної  ради

Селищний бюджет

24598

 

 

26

Компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті

Протягом

року

Виконком селищної  ради

Селищний бюджет

50000

 

 

 

Всього по програмі

Протягом

року

Виконком селищної  ради

Селищний бюджет

317618

 

 

 

7.Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, строки виконання Програми

Ухвалення Програми забезпечить ефективне розв’язання соціальних проблем мешканців територіальної громади, оскільки застосовує до їх вирішення принципи системності та адресності, координує взаємодію виконавчих органів селищної ради, об’єднань громадян та безпосередньо громадськості. Окрім того використання програмного фінансування заходів Програми забезпечує прозорість бюджетного процесу в соціальній сфері територіальної громади.

Продовжуватиметься надання адресної грошової допомоги для підтримки та покращення матеріального стану окремих груп населення територіальної громади:

-учасникам бойових дій та їх вдовам;

-учасникам ліквідації на ЧАЕС,;

- учасникам бойових дій на території інших держав

-учасникам  антитерористичної операції;

-   на поховання сім’ям  в яких померлі на момент  смерті були працездатного  віку  і ніде  не працювали, та тих від яких відмовились рідні та близькі

- дітям інвалідам та інвалідам візочникам до Дня інваліда

-дітям-сиротам та дітям позбавленим батьківського піклування післяі досягнення 18 річного віку;

Надаватиметься одноразова адресна грошова допомога мешканцям територіальної громади, які опинились в складних життєвих обставинах на:-  лікування.

            Фінансування заходів на виконання Програми здійснюватиметься за рахунок коштів селищного бюджету.

Початок дії Програми:         1 січня  2018 року.

Закінчення дії Програми:   31 грудня 2018 року.

         Виконавці Програми:

1.виконком Степанівської селищної ради;

2.підприємства різних форм власності, що знаходяться на території  ради;

8.  Очікувані результати

Реалізація заходів Програми забезпечить можливість отримати соціально незахищеним громадянам територіальної громади додаткову соціальну допомогу, що дозволить пом’якшити соціальну напругу, пов'язану з негативним впливом фінансово-економічної кризи і відчути реальну допомогу з боку Степанівської  селищної ради.

Завдяки реалізації Програми буде досягнута основна мета – покращення добробуту та якості життя мешканців Степанівської селищної об’єднаної територіальної громади.

 

 

 

Секретар ради                                                                         Ю.О.Мальцева

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь