ЗВІТ про результати роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Степанівської селищної ради за І квартал 2024 року
За І квартал 2024 року Центром надання адміністративних послуг Степанівської селищної ради надано 4184 адміністративні послуги. Прийнято на оформлення 781 паспортний документ (565 закордонних паспортів та 216 ID карток). Державними реєстраторами здійснено 661 реєстраційну дію. Надано 658 довідок, опрацьовано 406 звернень громадян. Надано 414 послуг з реєстрації місця проживання, 100 послуг соціального характеру (пільги, субсидії, допомоги), сформовано 31 справу щодо обліку ВПО.
Центром впроваджено та функціонує 10 автоматизованих систем збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації, тобто державних реєстрів, а саме:
- Держаний реєстр речових прав на нерухоме майно;
- Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- Державний реєстр актів цивільного стану громадян;
- Єдиний реєстр довіреностей;
- Єдиний державний демографічний реєстр;
- Національна кадастрова система;
- Реєстр територіальної громади;
- Реєстр пошкодженого та знищеного майна;
- Державна електронної система у сфері будівництва
- Єдина інформаційна система соціальної сфери.
З метою надання соціальної та правової підтримки родин військовослужбовців, у Центрі надання адміністративних послуг розгорнуто пункт соціальної та правової підтримки членів сімей військовослужбовців, призваних на військову службу під час мобілізації. До роботи пункту залучено представників Сумського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, відділу соціального захисту населення, служби зайнятості, районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, комунальної установи «Центр надання соціальних послуг».
За звітній період до бюджету Степанівської селищної ради надійшло 484 тисячі 619 грн. плати за надання адміністративних послуг.
Загалом, у ЦНАП створенні доступні і зручні умови для отримання адміністративних послуг за найменших фінансових та часових витрат.