До уваги споживачів!
На виконання пункту 12 плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року затвердженого розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017№ 983-р, з урахуванням рекомендацій Мінекономрозвитку України щодо виконання Плану заходів інформуємо про корисну інформацію у сфері захисту прав споживачів:
1) законодавство у сфері захисту прав споживачів:
- Закон України «Про захист прав споживачів»,
- Розпорядження Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 217-р «Про схвалення Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року»,
- Розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року»,
- Постанова Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів»,
- Постанова Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 № 667 «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів»;
2) зразки скарг про порушення законодавства про захист прав споживачів за зразком, розміщеному на сайті Держпродспоживслужби http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Yakshcho_Vashi_Prava_Porusheno/85/;
3) пам’ятки і настанови для споживачів в ситуаціях, коли їх права порушуються найчастіше за зразком, розміщеному на сайті Держпродспоживслужби http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Yakshcho_Vashi_Prava_Porusheno/85/;
4) аналіз звернень споживачів структурними підрозділами з питань захисту прав споживачів при райдержадміністраціях/виконавчих органах місцевих рад.
Телефон «Гарячої лінії» управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області: (0542) 77-90-46, а також веб-сайт: http://www.dpss-sumy.gov.ua, де є можливість отримати консультацію та подати скаргу в режимі он-лайн.