Підсумки роботи сектору «Територіальний підрозділ відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Степанівської селищної ради» за березень 2020 року
1 лютого 2020 року розпочав свою роботу сектор «Територіальний підрозділ відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Степанівської селищної ради» (40009, Сумська область, м. Суми, вул. Іллінська, 97, тел. (0542) 663-559, (066) 370-43-50, srda.cnap@sm.gov.ua ). Сектором надається 84 адміністративні послуги, серед яких оформлення та видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм, оформлення та видача паспорта громадянина України (у формі ID картки), послуги з реєстрації нерухомості та бізнесу, земельні питання, видача дозвільних документів.
У приміщенні сектору облаштовані зручна зала для очікувань та дитяча кімната. Працює термінал «Електронна черга», на кожному робочому місці в адміністраторів встановлені термінали для сплати на місці платних адміністративних послуг за допомогою платіжної картки.
Загалом створенні доступні і зручні умови для отримання адміністративних послуг за найменших фінансових та часових витрат та унеможливлення вимагання суб’єктами надання адміністративних послуг від заявників непередбачених діючим законодавством документів.
За березень 2020 року сектором надано 1677 адміністративних послуг, зокрема:
Документи дозвільного характеру
Прийнято –42
Видано - 93
Відмов – 2
Містобудування
Прийнято –14
Видано - 15
Відмов – 1
Витяги з ЄДР та інформдовідки
Прийнято –2
Видано - 2
Відмов – 0
Вклейка фото
Прийнято – 26
Видано - 35
Відмов –1
Закордонні паспорти
Прийнято – 60
Видано - 68
Відмов – 0
ID-картки
Прийнято – 12
Видано - 18
Відмов – 0
Земельні питання
Прийнято – 855
Видано – 969 (в тому числі 119 онлайн)
Відмов –265
Реєстрація нерухомості
Прийнято – 667
Видано 667
Відмов – 0
Всього прийнято – 1677
Видано - 1867
Відмов – 97
Сектор надає послуги не лише мешканцям Степанівської ОТГ, а й іншим громадам Сумського району та міста Суми.
Разом з тим, з метою попередження поширення в Україні COVID-19, закликаємо усіх своїх відвідувачів утриматися від відвідування ЦНАП без нагальної потреби! Особливо, якщо проблему, з якою ви збираєтеся звернутися до ЦНАП, можливо вирішити дистанційно.
Нагадуємо, що паспортні документи громадян України зберігаються в ЦНАП і можуть бути отримані після завершення карантину.
Якщо ж причина звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування ЦНАП, просимо вас дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій:
- по можливості користуватися захисною маскою та дезінфікуючими засобами;
- не створювати скупчення людей у ЦНАП. Пам’ятайте про необхідність дотримання безпечної відстані між людьми (щонайменше 1,5 метри);
Заздалегідь просимо з розумінням поставитись до ситуації, що склалася, і приносимо вибачення за можливі незручності! Будьте свідомими та зайвий раз не наражайте на небезпеку себе та оточуючих!