Офіційний сайт Степанівської селищної територіальної громади
Сумська область, Сумський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ЗВІТ про результати роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Степанівської селищної ради за І півріччя 2021 року

Дата: 29.07.2021 08:53
Кількість переглядів: 81

Надання адміністративних послуг у Степанівській громаді розпочалося з 1 лютого 2020 року сектором «Територіальний підрозділ» відділу “Центр надання адміністративних послуг» за адресою: м. Суми, вул. Іллінська, 97. З травня 2020 року розпочалося надання адміністративних послуг відділом “Центр надання адміністративних послуг» за адресою: смт. Степанівка, вул. Центральна, 5. У січні 2021 року розпочали свою роботу віддалені робочі місця адміністраторів у с. Косівщина, Нососуханівка, Підліснівка.

Організація надання адміністративних послуг здійснюється адміністраторами, державним реєстратором відділу «ЦНАП» та відповідальними особами управління соціального захисту населення Степанівської селищної ради (соціальні послуги). На даний час відділом надається 201 адміністративна послуга.

З червня 2021 року відділом розпочато надання адміністративних послуг у сфері реєстрації бізнесу.

За І півріччя 2021 року Центром надання адміністративних послуг Степанівської селищної ради надано 14455 адміністративних послуг.

Адміністраторами відділу ЦНАП (смт. Степанівка) надано 2134 адміністративні послуги, зокрема:

  • реєстрація місця проживання – 430
  • видача довідок – 464
  • звернення громадян – 143
  • земельні питання -565
  • інформаційні довідки - 29
  • адміністративні послуги соціального характеру (пільги, субсидії, допомоги) – 338 (у тому числі 244 через «Соціальну громаду»)

Адміністраторами та державними реєстраторами сектору «Територіальний підрозділ» відділу ЦНАП (м.Суми) надано 11342 адміністративні послуги, зокрема:

  • документи дозвільного характеру – 452
  • містобудування – 134
  • вклейка фото – 275
  • закордонні паспорти – 538
  • ID-картки – 712
  • земельні питання – 7136 (у тому числі 1604 онлайн)
  • реєстрація нерухомості – 2055
  • реєстрація бізнесу – 40

 

 

Адміністраторами та спеціалістами віддалених робочих місць відділу ЦНАП (с.Косівщина, с.Підліснівка, с.Новосуханівка) надано 979 адміністративних послуг, зокрема:

  • реєстрація місця проживання – 331
  • видача довідок – 413
  • звернення громадян – 33
  • земельні питання - 63
  • адміністративні послуги соціального характеру (пільги, субсидії, допомоги) – 139 (у тому числі 71 через «Соціальну громаду»)

 

 

До бюджету Степанівської селищної ради за звітній період надійшло 823000 грн. плати за надання адміністративних послуг (за 2020 рік надходження склали 911034 грн.).

Штатна чисельність працівників Центру складає 13 одиниць.

Центром впроваджено та функціонує 6 автоматизованих систем збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації, тобто державних реєстрів, а саме:

- Держаний реєстр речових прав на нерухоме майно;

- Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

- Державний реєстр актів цивільного стану громадян;

- Єдиний реєстр довіреностей;

- Єдиний державний демографічний реєстр;

- Національна кадастрова система.

З травня 2021 року у Центрі впроваджена Інформаційна система «Програмний комплекс автоматизації роботи центрів надання адміністративних послуг» як підсистема «Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади» (ІС «ВУЛИК»).

Діяльність центру надання адміністративних послуг приведена у відповідність до Закону України «Про адміністративні послуги», та спрямована на якісне обслуговування мешканців району з надання адміністративних послуг у найкоротші терміни.

Відділом налагоджена взаємодія адміністраторів з суб’єктами надання адміністративних послуг (в т.ч. з місцевими та обласними дозвільними органами).

Інформування мешканців району стосовно надання адміністративних послуг проводиться через веб - сайт Степанівської селищної ради, газету «Вісті сумських громад» та інформаційні стенди, розміщенні в приміщеннях Центру. Впроваджена система смс-інформування заявників про результат розгляду звернень.

У приміщеннях Центру облаштовані зручні зали для очікувань та дитячі кімната. Працює термінал «Електронної черги», а на кожному робочому місці в адміністраторів встановлені термінали для сплати на місці платних адміністративних послуг за допомогою платіжної картки.

В рамках співпраці з Сумським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Центрі надання адміністративних послуг діє консультаційний пункт з надання безоплатної правової допомоги. Прийом громадян проводять кваліфіковані юристи. Тут кожен мешканець безкоштовно отримує роз’яснення з різноманітних правових питань.

Загалом, у ЦНАП створенні доступні і зручні умови для отримання адміністративних послуг за найменших фінансових та часових витрат.

 

Напрямки подальшої роботи відділу:

  1. Прийом скарг та повідомлень про небезпечну продукцію (реалізація положень Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів).
  2. Надання послуг у сфері пенсійного забезпечення.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь