Офіційний сайт Степанівської селищної територіальної громади
Сумська область, Сумський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Підсумки роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Степанівської селищної ради за 2020 рік

Дата: 06.01.2021 11:29
Кількість переглядів: 238

    Надання адміністративних послуг у Степанівській громаді розпочалося з 1 лютого 2020 року сектором «Територіальний підрозділ» відділу “Центр надання адміністративних послуг» за адресою: м.Суми, вул. Іллінська, 97. З травня 2020 року розпочалося надання адміністративних послуг відділом “Центр надання адміністративних послуг» за адресою: смт. Степанівка, вул. Центральна, 5.

  Організація надання адміністративних послуг здійснюється адміністраторами, державним реєстратором відділу «ЦНАП» та відповідальними особами управління соціального захисту населення Степанівської селищної ради (соціальні послуги). На даний час відділом надається 127 адміністративних послуг.

   У 2020 році було впроваджено надання нових послуг: оформлення паспорта громадянина України у формі картки з одночасним присвоєнням ідентифікаційного коду (послуга ID-14), комплексна послуга «єМалятко», адміністративні послуги соціального характеру

   За 2020 рік Центром надання адміністративних послуг Степанівської селищної ради надано 27009 адміністративних послуг.

   Адміністраторами відділу ЦНАП (смт. Степанівка) надано 2309 адміністративних послуг, зокрема:

  • реєстрація місця проживання – 215
  • видача довідок – 1213
  • звернення громадян – 101
  • земельні питання -383
  • адміністративні послуги соціального характеру (пільги, субсидії, допомоги) – 397 (у тому числі 306 через «Соціальну громаду»)

 

 

   Адміністраторами та державним реєстратором сектору «Територіальний підрозділ» відділу ЦНАП (м.Суми) надано 24700 адміністративних послуг, зокрема:

  • документи дозвільного характеру – 1253
  • містобудування – 232
  • витяги з ЄДР та інформдовідки - 2
  • вклейка фото – 425
  • закордонні паспорти – 469
  • ID-картки – 624
  • земельні питання – 18770 (у тому числі 653 онлайн)
  • реєстрація нерухомості – 2928

   До бюджету Степанівської селищної ради надійшло 911034 грн. плати за надання адміністративних послуг.

   Штатна чисельність працівників Центру складає 10 одиниць.

   Центром впроваджено та функціонує 6 автоматизованих систем збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації, тобто державних реєстрів, а саме:

- Держаний реєстр речових прав на нерухоме майно;

- Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

- Державний реєстр актів цивільного стану громадян;

- Єдиний реєстр довіреностей;

- Єдиний державний демографічний реєстр;

- Національна кадастрова система.

   Діяльність центру надання адміністративних послуг приведена у відповідність до Закону України «Про адміністративні послуги», та спрямована на якісне обслуговування мешканців району з надання адміністративних послуг у найкоротші терміни.

   Відділом налагоджена взаємодія адміністраторів з суб’єктами надання адміністративних послуг (в т.ч. з місцевими та обласними дозвільними органами).

  Інформування мешканців району стосовно надання адміністративних послуг проводилось через веб - сайт Степанівської селищної ради, газету «Вісті сумських громад» та інформаційні стенди, розміщенні в приміщеннях Центру.

   У приміщеннях Центру облаштовані зручні зали для очікувань та дитячі кімната. Працює термінал «Електронної черги», а на кожному робочому місці в адміністраторів встановлені термінали для сплати на місці платних адміністративних послуг за допомогою платіжної картки.

   В рамках співпраці з Сумським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Центрі надання адміністративних послуг діє консультаційний пункт з надання безоплатної правової допомоги.    Прийом громадян проводять кваліфіковані юристи. Тут кожен мешканець безкоштовно отримує роз’яснення з різноманітних правових питань.

   Загалом, у ЦНАП створенні доступні і зручні умови для отримання адміністративних послуг за найменших фінансових та часових витрат.

 

   Напрямки подальшої роботи відділу:

  1. Прийом скарг та повідомлень про небезпечну продукцію (реалізація положень Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів).
  2. Надання послуг у сфері пенсійного забезпечення.
  3. Надання послуг з використанням єдиної інформаційної системи «Вулик»
  4. Розширення мережі віддалених робочих місць для надання послуг мешканцям населених пунктів, що приєдналися до Степанівської ОТГ.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь