A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Офіційний сайт Степанівської об’єднаної територіальної громади
Сумська область, Сумський район

Підсумки роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Степанівської селищної ради та його територіальних підрозділів за серпень 2020 року

Дата: 02.09.2020 08:07
Кількість переглядів: 41

   За серпень 2020 року Центром надання адміністративних послуг Степанівської селищної ради надано 2671 адміністративну послугу.

   Адміністраторами відділу ЦНАП (смт. Степанівка) надано 270 адміністративних послуг, зокрема:

  • реєстрація місця проживання – 41
  • видача довідок – 120
  • звернення громадян – 12
  • земельні питання -30
  • адміністративні послуги соціального характеру (пільги, субсидії, допомоги) – 67 (у тому числі 35 через «Соціальну громаду»)

   Адміністраторами та державним реєстратором сектору «Територіальний підрозділ» відділу ЦНАП (м.Суми) надано 2401 адміністративну послугу, зокрема:

  • документи дозвільного характеру – 77
  • містобудування – 3
  • вклейка фото – 41
  • закордонні паспорти – 62
  • ID-картки – 75
  • земельні питання – 1938 (у тому числі 287 онлайн)
  • реєстрація нерухомості – 205

    12.08.2020 відбулася нарада-навчання за участю Сумського РВ УДМС України в Сумській області щодо оформлення закордонних паспортів та ID карток через Центр надання адміністративних послуг Степанівської громади. Підведені підсумки роботи за І півріччя 2020 року, обговорені проблемні питання, що виникають у зв’язку з оформленням паспортних документів, сплатою адміністративного збору за надання адміністративних послуг, окреслені шляхи їх вирішення.

    З 27 серпня 2020 року в рамках співпраці між Сумським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги та Степанівською селищною радою у територіальному підрозділі ЦНАП Степанівської ОТГ (м.Суми, вул.Іллінська, 97, перший поверх) відновлено роботу консультаційного пункту з надання безоплатної правової допомоги. Звернувшись до консультаційного пункту, громадяни можуть отримати правові консультації з питань земельного, трудового, сімейного, кримінального, цивільного, пенсійного, житлового, договірного, адміністративного права та соціального забезпечення тощо.  Крім того отримати правову допомогу від держави, а саме юриста/ адвоката для представництва інтересів у суді.

   Режим роботи консультаційного пункту: вівторок з 13.00 до 17.00, четвер з 9.00 до 13.00. Отримати консультації також можна за телефонами: (066) 77 13 261, (098) 38 06 938, (0542) 66 51 08, через Skype-зв'язок / вівторок з  13.00 до 17.00 та четвер з 9.00 до 13.00 / за номером телефону +38(098) 38 06 938, шляхом письмового звернення /скринька для звернень, від партнерів – експертів Сумського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС.

   У зв’язку з продовженням карантинних обмежень в Україні, графік роботи установ Пенсійного фонду залишається тимчасово зміненим. Звернутися до сервісного центру Фонду можна особисто за попереднім записом (066 809 16 52, 050 255 39 72) у такому режимі: пн-чт – з 10-00 до 18-45, пт – з 10-00 до 17-30. Принагідно нагадуємо, що отримати послуги можна дистанційно через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь